Monday, March 9, 2009

hi sume...

seperti yg di janji kn...hah!!!janji pe lak nih...
de ke??
ahaha... yer la,nk tunai kn janji la nih...
so nie la update tuk ari nih...
so let the picture do the talking...
ni pic aku ambik mse ondaway nk g penang...de xcident lak,dkt je ngn area umah aku...tue la akibat nye kalau tak nak ikut traffic light...tah la pe yg jd kt mamat tuh...



ni view kt ats penang bridge...sorry la coz camera phone nye quality cm hampeh skit...actually view mmg cantik time2 gni...

ni QueensBay...ahaha..btul tak aku eja nih...lantok la...bukan kne saman pun...
rse nye antara shopping complex yg terbesar kot bg area utara nih...kalau slah lg jgn marah eyh...
ehehe...aku sendiri pun tak penah dtg lg...pdhal slalu je lalu dpn nih...ahaha...



ni pic cake besday tuh...
da tgl mata mickey je...
tue la,spe suruh lmbt sgt sampai...diorg da pnt tggu pun...
ahaha...tp takpe la...janji cake still de tuk perut aku nih...
2nd pic tue adik aku yg telah berjaya dgn jaya nye wat ABC sendiri...ahaha...
aku pun de wat gak,main bedal je taruk bende2 alah kt dlm ABC tuh...nasib baik tak jd bnde lain...

ni la besday boy...da pnt berlari sne sni...
ish2...
tak tau la da bpe kali dia tawaf umah nenek dia nih...last2 tergolek kt situe coz da pnt kot...ahaha...
so tue je la yg dpt aku cter tuk ari nih...sorry lmbt skit...yer la,perut da kenyang so mmg makin malas la aku nak menaip...ehehe...
anyways thank for reading all dis thing...
thank yall...
=)

No comments:

Post a Comment