Wednesday, February 4, 2009

a trip to aused-unied...

bgn pagi gosok gigi...lg lg lg...tak tau da...tue lagu zaman kanak2 aku...
so trip g melawat aused pun bermula...
aku n abah je g...just the two of us...cm lagu je kn...
perjalanan yg cm bosan tue mengambil masa lebey kurang 2jam...tmpt tue terletak berhampiran gurney drive kot...lebey specific kt jalan burma...kitorg sesat atas kedegilana abah yg langsung takmo dgr ckp aku...
lebey kurang 1jam lebey gak la sesat...
kitorg da masuk jalan yg btul ley lak dia cube2 nk try jln sendri...
adey...
susah tul la nk phm org tua nih...uhuhu...
sampai je kt sana aku pun isi borang tuk apply BSc (Hons)Aircraft Maintenance Engineering...
kire ni another chapter tuk course stdy aku la...diploma aku pun aircraft maintenance...
ahaha...
doa kn aku dpt g sne keyh...uhuhu...(thank in advance=>)
tp klau g spe nk tgk kn munchkin...uhuhu...

ni pic atas ferry ondaway nk g penang...




de kapal star cruises lol...

No comments:

Post a Comment