Sunday, January 25, 2009

lesen oh lesen...

ari ni aku g wat lesen.ooOppss...aku bukan JPJ ea. Actually aku bru g 1st class yg 5 jam tuh. Kursus KPP kot klau tak slah. Biasa la, tak pay attention sgt coz kepala duk melayang pikir bnde lain kot,ehehe...~

bayang kn la da hampir sebulan aku tak merasa duk kt dlm clss n 5hours lak tuh. Memang bengkak la aku duk tahan ngntuk yg teramat. Da la tido lambat then bangun nak awal lak...ahaha..padan muka aku,spe suruh tdo lambat kn...^^

b4 dis aku penah da g clss KPP nih tp nak wat cmne,tak sempat wat P. tue sume psl MIAT tmpt stdy aku tuh la...cuti tak penah cecah sebulan pun...3 1/2 years there, not even one sem break smpai sebulan... Mau tak nye lesen L aku mati... Memula tue aku try la nk wat P kt area sepang, then tmpt latihan tue mula la bg harapan palsu yg tanpa aku sedari tue sume just harapan...aku bayar full lak tuh tuk wat P then g la latihan almost every sec yg de.pas clss je muka aku da terpacak kt tmpt latihan tuh...mmbe2 siap datang ramai2 lg,konon nye nak bg sokongan tp wat malu je...yer la tak penah d wat org...tp aku sgt2 la bertrima kasih kt diorg coz dtg menceria kn life aku...last2 ari tuk test nme aku tak de...sgt2 la nk marah aku rasa...diorg ckp aku tak ley wat P kt KL or others state which this turn out aku kne la wat negeri jelapang padi,negeri kesayangan aku...KEDAH...npe la tak ckp awal2 tak ley,ni tak...ckp ok je,tak de prob,bnde biasa,tak salah pun...WTF they had in mind...!!!
nasib baik la parent aku cm ok je...aku try nk g mintak refund balik on the next week nye pas dpt mententeram kn jiwa yg remuk nih,sampai je kt gate tmpat latihan tuh aku di jemput dgn mesra nya oleh gate yg kna rantai sebesar rantai mengikat lembu yg tgh mengamuk nak lari dari kne sembelih...

dengan kecewa nya aku pun balik la hostel n for sure la bwk scoot tanpa lesen lg...
lepak2 je kt bilik de lak bunyi cengkerik kata tmpat tue di sita majlis bandaran...
WTF!!!pe nih...da jatuh kne timpa tngga lak,nasib baik aku tak pakai tangga g situ kalau tak mau nye aku bg diorg mkn tangga tuh...

waaaaa...sdey la tp nk wat cmne...tak de rezeki.accept je la sume nih...
masuk next sem aku sje je g lalu area tuh ngn scoot kesayangan aku...looorrr,idup lg tmpt latihan tuh tp kinda sad to know that its under new management...uhuhu~~

tue la akibat nye bile excited sgt nk wat license...ahaha...last2 wat kt KULIM gak aku...kne start dari bwh balik...kursus 5 jam yg kadang2 wat aku rasa best....ahaha...thank to pakcik instructor yg byk wat lawak...ehehe~~

npe la aku tak lawak cm tue, klau tak sure dpt happy kn my munchkin...~~

No comments:

Post a Comment